Semesterdag #2. Och en katt.

 
 
Andra semesterdagen kräver tröja med katt. Tröjan har jag målat själv för ett tag sedan, väldigt nöjd med den, måste jag sä.
Så sjukt varmt och kletigt det är idag! Jag hann med en cykeltur till stan imorse innan den värsta hettan kom och slog ner mig. Igår var jag fullkomligt utslagen och väck hela dagen, sov/slöade bort större delen av den. Semestern kom nog lägligt och i sista stund. Jag känner att jag hade behövt lära mig att chilla mer och att man inte alltid måste vara igång med något. Lyckades dock uppbåda ork nog att fortsätta måla här hemma, det mesta av hallen blev klart!
Vad jag gör av resten av den här dagen vet jag inte än. Den ovetskapen är ganska skön. Glass ska jag nog ha! Igen.

Kommentarer:

1 Malin Aurora:

skriven

Åh underbar tröja<3

Svar: Tack snälla <3
Pyrola

2 Lo(-co):

skriven

KATT! Skitbra! Nån dag borde du ha den när jag har min kattklänning!

Svar: JAAA lets be kittycats! Obs funderar på att göra en kjol med katthuvud-mönster. En sån som fanns (finns?) på H&M ungefär. Då blir det skitmycket katt.
Pyrola

3 Lo(-co):

skriven

Alltså: JA!

obs! vill fortfarande ha kattsvansbuttplug

Svar: Jag vill allra mest ha en HÄSTSVANSBUTTPLUGG! Jag har alltid velat ha en svans som en häst. Alltså. Vi måste köpa en uppsättning trevliga buttisar och klistra djursvansar på dem och ha en garderob av djursvansbuttpluggar.
Pyrola

4 Lo(-co):

skriven

Djursvansbuttpluggarderoben!

Kommentera här: