Nu är du bara någon jag kände en gång.


Godkväll! Er bloggerska har varit upptagen med det så kallades LIFVET och inte haft tid ork lust etc att blogga. Men nu! De senaste dagarna har jag ägnat mig åt typ hemmapyssel, målning och secondhand-shopping, haft syster med tillhörande holländare på besök, vårdat nyopererat marsvin, jagat förrymd katt, ridit fint pass på Luci, festat och bastat med nytt och fint folk, spenderat bakislördag i sängen med futurama och Lars etc. Allt som är bra, med andra ord.
Idag har en klätt sig och varit på Nova. Bindi och choker står min namne och en Lokatt för. Två skitfina cheyer. Världen innehåller allt för få bra och fina människor och jag blir alltid förvånad över att jag ändå lyckas träffa sådana.
Klänningen har jag köpt för typ ingenting på Tradera och tillhör favoriterna i 90-talsgarderoben.

Kommentarer:

1 En flicka som är stark:

skriven

Veckans blogg är nu avslutad! In och kolla om det var just du som vann, och om inte - anmäl dig till nya omgången! (:

Kommentera här: