Alors on sort pour oublier tous les problèmes

Börjar verkligen helgilla den här värmeböljan nu alltså! Kvällarna är underbara. Igår var en sån underbar och varm kväll. Så, parken fick det bli. Hade på mig min fina klänning som jag hittade på loppis för en tia några timmar tidigare.
 
Vad jag kallar en godispåse.
 
Felix bidrog med tyska blåbär. Han blev än mer välkommen! Sen droppade det in folk i vårt lilla gäng och vi satt på gräset och lyssnade på doomig musik och drack öl. Äntligen är utslagen så pass under kontroll (tack vare tung antihistaminmedicinering... but still) att jag kan dricka min jävla öl, i parken, med folk, och i solen! Mycket bäst.
 
Lo bjöd på kvällens dans. Tydligen. Minns inte detta? Men det var säkert awesome pga awesome chey.
 
Sen åkte vi hem ett gäng och jag hade serious talk med J och det ebbade ut i skit så jag väljer att hantera det med en Cymbalta-gjord axelrycking ikväll.
Kvällen blev bra igen när jag uppfann en löjligt god drink på mixad vattemelon, sockerdricka och vodka och vi satte oss framför projektorn och The Hobbit tills vi somnade som tre små grisar.
 
Idag har varit en såndär mysig söndag. Gick upp tidigt och åt frulle och lät morgonen bara gå, åt second breakfast med Lars och Lo när de hasade sig upp, häng i kök och en tur till gården. Nu har jag varit sådär duktig och tvättat. Jopp.
Prommedags. Brain needs cleansing. Bajj :*

Kommentera här: