Fläckarna som aldrig går ur.

Idag vaknade jag och kunde ganska snabbt konstatera att min kära kropp bestämt sig för att inte snåla med histaminet, så idag är jag fläckig och grann. Kliar och bränner gör det och då det inte vill ge sig trots antihistamin får jag vänta snällt på att kortisonet ska kicka in. Under tiden kan man gå omkring halvnaken i läggan och ta konstnärliga bilder. Ack denna konstnärssjäl.
Jag som hade planer på att göra klart i hönshus och damm idag får sitta snällt hemma och äta turkisk yoghurt med frukt, insmord i en halv burk tigerbalsam.
Kronisk Urtikaria, kroniskt drygt.

Kommentarer:

1 Ullstrutzen:

skriven

Åh vad fint! Men tråkigt när det kliar.. Jag har ju en snart tre månader gammal kliande underarm som gör mig galen. Gratis tatuering = dålig idé. Uppenbarligen.

Svar: Uh fifan :/ Asså varför måste huden vara så känslig? Nu kan jag förövrigt glömma att jag ever ever kommer kunna tatuera mig ;CCC
Pyrola Mykorrhiza

2 Johanna:

skriven

Lider med dig, har också elak hud. Men det blev himla fräsigt på bild!

Svar: Visst blev det :D Inget ont som för nåt gott med sig.
Pyrola Mykorrhiza

Kommentera här: