Hasse, fetishfest och min besvärligaste vän Cymbalta

 
Några få bilder från picknicken innan vår inflyttningsfest/min födelsedagsfest! Jag och Lars släpade ut småkäk, marinellagrogg och ljudsystem. Vi fick besök av världens sötaste lilla hasselmus! Hen fick ett chips större än hen själv, samt smeknamnet Hasse.
Önskar att jag varit mer sinnesnärvarande nog att ta fler bilder under kvällen, vi hade temafest, med tema "fetisher", måååånga Kodak-moments där! Bilder på min utstyrsel blev det inte direkt heller, men vsg för bilden i mitten, kan inte bestämma mig för om jag ser moggis eller snygg ut. Förmodligen båda. Bilden har förövrigt Vanessa-Nils tagit, jag stal och redigerade om den helt oförskämt utan att fråga pga sådan tjej!
Vi var säkert 20+ som mest under kvällen och plötsligt kändes inte den stora trean så stor längre, men en KUL kväll/natt/tidig morgon var det! Och fullkomligt crazy ibland, men något annat hade jag inte hoppats på, haha! (Och liksom, en kväll i det temat... vad förväntar man sig?) Fina vänner och partykompisar har en i alla fall <3
 
Vart ganska låg och lättstött rent mentalt igår sedan, vad är grejen? Jag misstänker att Cymbalta är en dålig alkoholkompis, med Venlafaxinen var det likadant. Jag blir inte mer fysiskt bakis, men psykiskt. Åt dessutom en hel del kortison innan festen och det gjorde att min åtminstone min kropp tålde bra mycket mer alkohol än vad den borde efter medicinbyten och en längre periods nykterhet. En annan bieffekt Cymbalta tycks ha på mig är att jag tål inte/behöver inte social interaktion, kan inte känna känslor i sociala situtioner och jag känner mig lättare bortkopplad och behöver dra mig undan ofta, något jag inte kunde under kvällen, så jag blev istället hyperkänslig dagen efter. Allt alla gjorde och sa gjorde ondare än ondast och jag behövde vara ifred. Tacka gudarna för cykeln, mitt rum vars dörr jag kan stänga om mig och folktomma gården om kvällarna.
 
Idag mår jag bra mycket bättre även om känslorna bubblar och poppar under ytan. Kanske är det å andra sidan bra. Kanske behöver jag vara känslig ett tag, Cymbalta har berövat mig de värsta topparna och dalarna men också det frigörande i dem.
 
 

Kommentarer:

1 Lilly :

skriven

Snygga bilder!! Harness på dej va ju fiiiint!!! :-))
Första gången? Hur kändes det?

KRAMAR!!

Svar: Tack ^^ Det är lite fejk egentligen, använde mig av dekorationsband för att ha det som en outfit liksom, så var inte bunden på riktigt egentligen, bara av mig själv :P Tråk! Väntar ju fortfarande på att mina utslag ska ge sig några dagar, innan dess får jag inte leka med sådant alls :C.Krams :D
Pyrola Mykorrhiza

Kommentera här: