Ljuset är i alla fall på.

 
"Nej fyfan, det här går inte ju" Var första tanken när jag vaknade i morse. Sen den tanken har min hjärna varit fjärt hela dagen ungefär. Typ ljuset-är-tänt-men-ingen-är-hemma-mentaliteten. Kroppen fungerar inte heller idag, så det blev en sjukdag. Brister man ut i ilsk-gråt över att tappa en tom kaffekopp på diskbänken så är man nog inte helt kapabel till att arbetsleda sommarjobbare och sköta en hel gård själv. Använde den lilla energi jag lyckades samla ihop till att åka till gamla läggan och städa det sista. Imorgon lämnar jag in nycklarna. Känns väldigt bra, symboliskt, som att lämna in nycklarna till mitt gamla liv liksom.
Sen åkte jag hem och sov som en gris mitt på dan bah. Tröttheten! Lyckades släpa tröttheten ner till Erikshjälpen innan kvällsfodringen på gården. Då såg jag ut som ovan pga lyckades även KLÄ MIG. Tishan är egentligen Lars, tror jag köpt den second hand nån gång. Ryggsäcken är också secondhand och väldigt fin.
 
Nu ska prutthjärna äta upp sin veganglass och gå och lägga sig.

Kommentarer:

1 Isa:

skriven

As snygg juue!! Vill ha t-shirteeeen!

Svar: Visst är den cooool! Sjukt bra kvalité, den känns sådär välgjord.
Pyrola Mykorrhiza

Kommentera här: