[Remake] Wild Africa Cream-flaska

Mååånga tomflaskor och pant blev det av festandet förra helgen kan ni tro! Jag älskar fina spritflaskor och är ganska bra på att samla på mig en onödig massa. Men det är ju så hemskt att slänga dem. Käraste Mikael hade med sig en flaska Wild Africa (för att matcha sin leopard-outfit) och den hittade jag till min förtjusning på diskbänken dagen efter (jajo, urdrucken, men nu var det flaska jag ville ha!).
Satte ju genast igång att skala den, vad kunde man göra av en sånhär snygg-ful sak?
 
 
Själva flaskan tycker jag är fin som den är, så den får tjäna som vas, senare kanske även som ljusstake.
 
 
 
Pärlorna blev smycken! Här i form av ett snyggt halsbandshänge.
 
 
 
Själva klädseln till flaskan får fortsätta vara flasktröja, bara med lite mindre etiketter. Bara att trä över passande glasflaska! Och använda som vas. Eller fylla med något kul. (vsg för presenttips där)
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

vad fiffigt! och tack för kommentaren om mina bilder. Vad glad jag blir!

Svar: Tackar! Kände mig ganska fiffig där ;)
Pyrola

Kommentera här: