Hon med den sköra hyn. Typ.

Bwörk. Idag vaknade jag och upptäckte att de dryga kliande utslagen jag haft hela veckan hade spridit sig över hela jävla kröppa och kliade så jag höll på att bli tokig. Mådde verkligen inte bra för övrigt heller så det blev en kort promenad bort till vårdcentralen där det konstaterades rejält allergiutbrott (men mot vad vet jag inte) och att mitt immunförsvar mår dåligt (surprise....). Fick svälja ner typ en näve kortisontabletter och ska vara bästis med antihistamin-medicin i ett par veckor framöver. Måste även undvika ALLT som skulle kunna ge mig allergisk reaktion under ett par dar. Dvs djur, växter, pollen, bär och frukt, nötter etc. Dvs allt som är kul och bra? 
 
 
 Idag är det förresten supervarmt och jättemycket sommar <3. Detta gör mig glad i själen. Imorgon är det också midsommararfton. Även detta är en glädjegrej. Ska spendera dagen med min söta bonuspöjk Joakim, och kvällen med min finaste Lars (Ja och mat, då. Potatis, matjessill och glass är ju givet. Åh längtet efter detta).
 
 
Vsg för Skånes vitaste ben. Nu ska jag ha en tredje skål tofuglass!
 

Kommentera här: