På denna sidan av sommaren

 
Hej! Nu har jag tagit mitt pick och pack och flyttat hit, till en blogg där min vardag får mer plats och där jag kanske rent av ventilerar något smart eller dumt då och då. Men ta det lugnt vänner, pyssel och DIY och fina bilder på mig i fina kläder blir det här också. Ni kan få passa på att titta på min nya fina frisyr. Luggen blir kortare och kortare och får mig deffinitivt inte att se ut som en snart 27 år gammal tjej med chefigt jobb.
 
Annars då? Jag odlar små söta saker på balkongen, som de här ärtplantorna.
Flyttpackar gör jag också, för det är inte bara bloggen som flyttar, den andra juli flyttar jag och sambon till större och finare lägenhet med en pytteliten TRÄDGÅRD. Trädgårdspeppen är stor, hela flyttpeppen är stor! Vi kommer att ha ett sovrum till exempel, ett sånt som är ett eget rum med en dörr som man kan stänga om sig när man vill sova och den andra vill sitta uppe. Och ändå kommer marsvinen och jag ha vårt separata rum för pyssel och ... vad det nu är marsvin sysslar med hela dagarna (t.ex.: äter och sover och bajsar massvis av små bajsböner).
Jag ser hur som helst en väldigt fin sommar bre ut sig framför mina fötter.
 
 
 

Kommentera här: