DIY Katt-ryggan.

Jag hittade en vanlig svart rygga på loppis häromveckan, perfekt för "Projekt Kattväskan" som jag fick inspiration till när jag såg den här.
 
Efter en remake-omgång ser den ut såhär! Blev hur skitbra som helst, bättre än originalet, om en får säga så (och det får en ju).
Väskan hade typ vaderade axelremmar som jag sprätte av och sydde kattöron av. Sydde sen bara fast öronen i remmarnas söm, liksom. Och satte dit nya snyggare remmar. Klippte bort snörena i dragkedjornas handtag också, de var så himla sportigt fula.
Nu vill jag ju sy djuröron på allt!

Kommentarer:

1 Lo(-co):

skriven

KAAATT :D

2 Lo(-co):

skriven

Du kan få sy kattöron på mig.

Svar: Ja kan jag inte få det, jag kan sy fast dem i dreadsen.
Pyrola

3 Lo(-co):

skriven

Betyder det att jag inte ska raka mig?

Svar: Visst ja. Ja nä jag kan ju inte sy fast dem i huvet på dig. Även om tanken är cool.
Pyrola

4 Lo(-co):

skriven

http://www.youtube.com/watch?v=Gtg-zINT8-c#t=48

Svar: HAHA jag ser min framtid i henne
Pyrola

Kommentera här: