En gammal röst i mitt huvud, den håller mig tillbaka.

I lördags hängde jag på Gastefestivalen med Lars och Lo(-co), en engelsman och alla andra skitfina människor som drar sig till en sådan sak. Varför varför kan den inte få vara typ en gång i månaden istället för en gång om året? Vi hann mest bara hänga, dricka öl, Lo gjorde konst och klottrade mitt nya favorit-slagord, kollade in alla fina kojor och sen vara fulla på efterfest. Ändå bäst!
En söndag flöt förbi, mest i sängen med Mythbusters och två av de få människor på jorden som jag orkar bry mig om (<3).
Lagat mat har jag gjort också.Och fotograferat loppade saker (Tisha med skelettmotiv) och hittade saker (sönderslaget armbandsur). Tisdagskvällen bjuder på inaktivitet pga lång arbetsdag. Typ ett glas Gosa och n-wordbollar tills jag mår illa och Antwoord varvat med P1.

Kommentarer:

1 Lo(-co):

skriven

DU är så himla fin! Jag ser verkligen helt coco ut. Gött! Kände mig som det dagen efter. BTW är Gosa-vinet det vin jag och Val drack när vi började umgås. En box per kväll. Jag blir alltid super-loco av det.

Lite synd att du inte fick bild på sugrörsdrinken. Faktiskt det bästa sätt att dricka Resorb på. Nästa gång ska jag fixa med mig paraply!

Bisous /yours sincerely

Kommentera här: