Syndiga Möllans Varieté

I lördags var det dags för Wicked Mill - Sinners and Saints, och jag och Lars var såklart där! Jag följde temat som smådjävul, med horndiadem och en liten stackars själ i glasburk om halsen. Och röda linser. Råkade tyvärr slå av ena hornet bara några meter från klubbens entré när vi skulle in (SMART TJEJ), men resterande outfit fick duga. Lars fick bli präst (omnom <3) med blåa UV-linser. Min karl är grann.
Kvällen var hur himla fin som helst med duktiga uppträdanden, mingel med alla fina människor och dans när alkoholhalten och stämningen var i topp. Bäst!
Precis innan vi skulle gå upptäckte vi att vårt kort var borta (med alla våra pengar och därmed enda sättet att betala hemresa på) och det var ju allt annat än skitkul, faktiskt ganska skitdåligt. Det löste sig dock till slut, så som allt liksom gärna gör efter en bra kväll.

Kommentarer:

1 BUNENH:

skriven

FINANIÄR!

Svar: TACKSÅMYCKET :D
Pyrola

2 Lo(-co):

skriven

Kommit fram till att präst inger mig ungefär samma känsla som polis = SPRING!

Svar: För mig äre typ KNULLA. Äre fel på mig?
Pyrola

3 Lo(-co):

skriven

Jag tror det. För mig är det: De vill antigen döda mig, eller knulla mig så hårt så att jag dör.

Svar: Fast jag hade nog gärna blivit kullad av en polis eller präst. Typ snygg då.
Pyrola

4 Lo(-co):

skriven

De är bara snygga i fantasiiiin!

5 Lo(-co):

skriven

http://www.homorazzi.com/wp-content/uploads/2012/11/2013-orthodox-calendar.jpg

6 Lo(-co):

skriven

Faast ok. bildgooglade "Sexy Priest" och hittade: http://www.tumblr.com/tagged/julian-priest

Svar: Asså: http://reelists.com/wp-content/uploads/2011/10/6a0105364a8fba970c01538ea10405970b-800wi.jpg
Pyrola

7 Karin:

skriven

Fin outfit! :)
Var är halsbandet och broschen (?) från? :)

Svar: Tack snälla! ^^Halsbandet har jag gjort själv, och broschen är köpt på Erikshjälpen!
Pyrola

Kommentera här: